Οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες Διασφάλισης Ποιότητας (QA) μας εξασφαλίζουν την αξιοπιστία και την απόδοση του λογισμικού σας. Η αφοσιωμένη ομάδα QA μας διεξάγει λεπτομερείς δοκιμές καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργικών, επιδόσεων και δοκιμών ασφαλείας. Εντοπίζουμε και επιλύουμε προβλήματα νωρίς, διασφαλίζοντας ότι το προϊόν σας πληροί τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας, χρηστικότητας και συμμόρφωσης πριν από την κυκλοφορία του.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, ΓΡΗΓΟΡΑ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΑΦΑΝΗ
Εκτός από την ολοκληρωμένη συμβουλευτική, αξιολογούμε τις προοπτικές επιτυχίας για τις εξαιρετικές διεθνείς αξιώσεις σας εκ των προτέρων και, αν χρειαστεί, εμπλέκουμε τους ειδικούς μας επί τόπου για να υλοποιήσουμε γρήγορα τις απαιτήσεις σας. Δρούμε ως μεσάζοντες μεταξύ εσάς και του πελάτη σας, προσεγγίζοντάς τους στη μητρική τους γλώσσα και νοοτροπία. Αυτό αυξάνει σημαντικά τις πιθανότητες επιτυχίας και, στις περισσότερες περιπτώσεις, αποφεύγει μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία.
eBDX Cloud σας προσφέρει μια πληθώρα διαδικτυακών υπηρεσιών: επικοινωνία, μετάφραση, επικύρωση, αρχειοθέτηση και έλεγχο. Αυτές οι διαδικτυακές υπηρεσίες, οργανωμένες σε Workflow (αλυσίδα επεξεργασιών), επιτρέπουν να ανταποκριθούν ακριβώς στις απαιτήσεις σας για ηλεκτρονικές ανταλλαγές (EDI) προκειμένου να καταλήξετε στη ζητούμενη λύση.
eBDX Cloud ενσωματώνει όλα τα διεθνή πρότυπα και κανονισμούς καθώς και όλα τα πρωτόκολλα επικοινωνίας που ορίζονται στη «χάρτα διαλειτουργικότητας». Οι υπηρεσίες μας βασίζονται στις υπηρεσίες της Amazon Web Service ® (AWS), ηγέτη στο Cloud, και σας διασφαλίζουν έτσι υψηλό επίπεδο ασφάλειας.
Κανονισμός σημασιολογίας: EDIFACT, XML, ODETTE, EANCOM, VDA, κ.λπ.
Μορφή: κείμενο, excel, XML
ERP: SAP, X3, Dynamics, BAAN, CLIPPER, SYLOB, ABAS, DIVALTO, INFODEV, SILVER-CS, κ.λπ.
Στην Doğa Pet, είμαστε μια κορυφαία εταιρεία ανακύκλωσης που ειδικεύεται στη μετατροπή πλαστικών αποβλήτων σε προϊόντα υψηλής ποιότητας και επαναχρησιμοποίησης,
Η εγκατάσταση μας που βασίζεται σε νιφάδες PET εστιάζει σε φιλικές προς το περιβάλλον διαδικασίες παραγωγής, με στόχο τη μείωση της επίδρασης των πλαστικών αποβλήτων και την εξασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών,
Με δέσμευση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, συμμορφωνόμαστε πλήρως με τα περιβαλλοντικά πρότυπα και συνεχώς βελτιώνουμε την επιχειρησιακή μας αποδοτικότητα,
Στόχος μας είναι να παρέχουμε βιώσιμες λύσεις που να καλύπτουν τις ανάγκες τόσο των τρεχουσών όσο και των μελλοντικών γενεών,
Αν οι δραστηριότητές μας σας ενδιαφέρουν, θα χαρώ να συζητήσουμε πιθανές ευκαιρίες συνεργασίας.
Η Anfix είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης επιχειρήσεων και λογιστικής στο cloud, σχεδιασμένη για να διευκολύνει την καθημερινότητα των ΜΜΕ, των αυτοαπασχολούμενων και των λογιστών. Με μια διαισθητική διεπαφή και προηγμένα εργαλεία, η Anfix επιτρέπει τη διαχείριση της λογιστικής, της τιμολόγησης και των οικονομικών με αποδοτικό και ασφαλή τρόπο από οπουδήποτε.
Μεταξύ των κύριων χαρακτηριστικών της, ξεχωρίζει η αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών όπως η δημιουργία τιμολογίων, η τραπεζική συμφωνία και η παραγωγή οικονομικών αναφορών, γεγονός που βοηθά στην εξοικονόμηση χρόνου και στη μείωση ανθρώπινων λαθών. Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να συμμορφώνεται με τις φορολογικές κανονιστικές ρυθμίσεις και να προσφέρει ενημερωμένες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας στους χρήστες να έχουν πλήρη έλεγχο των εσόδων και εξόδων τους.
Επιπλέον, η Anfix παρέχει εργαλεία για τη συνεργασία με λογιστές, διευκολύνοντας την ανταλλαγή πληροφοριών και απλοποιώντας την επικοινωνία στη διαδικασία διαχείρισης λογιστικής. Με την προσέγγισή της στην απλότητα και την ευελιξία, η Anfix έχει γίνει μια ιδανική λύση για όσους επιθυμούν να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των λογιστικών και διοικητικών διαδικασιών τους, χωρίς τεχνικές περιπλοκές.
Συνοψίζοντας, η Anfix συνδυάζει την τεχνολογία και την εμπειρία για να προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης επιχειρήσεων στο cloud, βοηθώντας τις εταιρείες να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις, να βελτιστοποιούν τους πόρους τους και να αναπτύσσονται με αυτοπεποίθηση.
Αναπτύξτε, ευημερήστε και ανταγωνιστείτε σε μια παγκόσμια αγορά με την Kinetic—ένα ERP προσαρμοσμένο στη βιομηχανία, που σας βοηθά να εργάζεστε πιο έξυπνα και να παραμένετε συνδεδεμένοι.
Ένα σημείο επαφής πωλητή πάντα σε ετοιμότητα
Βελτιστοποιήστε τον τζίρο σας (Οι στατιστικές μας δείχνουν μέση αύξηση 5% από το πρώτο έτος).
Οι μελέτες δείχνουν ότι ένα σημαντικό ποσοστό πελατών επιβεβαιώνει περισσότερες αγορές αν ένας σύμβουλος είναι διαθέσιμος γρήγορα για πληροφορίες στα ράφια.
Οι σταθμοί κλήσης μας επιτρέπουν γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη για τους πελάτες σας.
Οι σταθμοί είναι αυτόνομοι και δεν απαιτούν καλωδίωση, καθιστώντας αυτό το σύστημα εύκολα ενσωματώσιμο στην υποδομή σας.
Ενισχύστε τη σχέση σας με τους πελάτες
Ικανοποιημένοι πελάτες, σε μόνιμη επαφή με τις ομάδες σας
Εγγύτητα και αντίδραση για αυξημένο τζίρο
Μεταφέρετε την πολιτική της επιχείρησής σας και πιστοποιήστε τους πελάτες σας
Αναλύστε, διαχειριστείτε και βελτιστοποιήστε
Ποσοτικές και ποιοτικές στατιστικές που παρέχονται από κάθε σημείο επαφής
Απλότητα και αποτελεσματικότητα
Κινητοί σταθμοί κλήσης για να παρακολουθείτε την εποχικότητα της δραστηριότητάς σας και τις ανάγκες των πελατών σας.
Κλήση στην...
Στον τομέα άλλων διαδικασιών προσφέρουμε στους πελάτες μας διάφορες υπηρεσίες που μπορεί να χρειάζονται στην καθημερινότητά τους.
- Διαχείριση και εκκαθάριση Φόρων Μεταβίβασης Περιουσιακών Στοιχείων και Νομικών Πράξεων, αγοραπωλησίες ακινήτων, δάνεια.
- Διεκπεραίωση διαδικασιών κληρονομιών και εκκαθάριση του Φόρου Κληρονομιών.
- Δημοτικές διαδικασίες, αιτήσεις αδειών.
- Κτηματολογικές διαδικασίες. Φάκελοι κυριότητας. Κανονισμοί ενώπιον του κτηματολογίου.
- Μελέτη και διεκπεραίωση επιδοτήσεων ή επιχορηγήσεων για επιχειρήσεις.
Όποια κι αν είναι η δραστηριότητα στην οποία εργάζεστε, επιλέξτε ένα ERP για τη διαχείριση ολόκληρης της επιχείρησής σας, καθώς αυτό θα σας εξοικονομήσει χρόνο ώστε να μπορείτε να αφιερωθείτε στον πυρήνα της δραστηριότητάς σας.
Δουλεύουμε με το Odoo, το οποίο είναι μια λύση που περιλαμβάνει περισσότερα από 80 modules και προσφέρει τη δυνατότητα να συγκεντρώσετε διάφορες πτυχές της εταιρείας σας σε ένα μόνο λογισμικό, όπως οι πωλήσεις, οι αγορές, η παραγωγή, το CRM, το κοινωνικό μάρκετινγκ, η λογιστική,...
Τεχνικές μεταφράσεις και όλα γύρω από την τεκμηρίωση, πιστοποιημένα κατά ISO 9001 και EN 15038
Η τεκμηρίωσή σας δεν είναι μόνο καλά φυλαγμένη και αποστέλλεται στους πελάτες σας. Μεταφράζουμε επίσης σε όλες τις γλώσσες, πιστοποιημένα σύμφωνα με το σύστημα διαχείρισης ποιότητας ISO 9001 και EN 15038.
Η Alconost είναι ένας αξιόπιστος συνεργάτης για τη στρατηγική τοπικοποίησής σας. Είτε πρόκειται για μετάφραση ιστοσελίδων είτε για τοπικοποίηση βιντεοπαιχνιδιών, μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Στην ιστοσελίδα μας θα βρείτε έναν πίνακα τιμών για μεταφράσεις σε περισσότερες από 100 ξένες γλώσσες.
Επισκευή, Ανταλλαγή & Αντικατάσταση για συστήματα ρομπότων ABB και ABB IRC5 & S4 Παράλληλα
Από την αρχή του 2018 σας προσφέρουμε γενικές επισκευές καθώς και ανταλλακτικά και αναλώσιμα για τα χειριστήρια ρομπότων των σειρών IRC5, IRC5P, S4, S4+, S4C+, S4P και S4P+ του κατασκευαστή ABB.
Από τώρα και στο εξής σας προσφέρουμε τις εκτενείς υπηρεσίες μας και για όλες τις μονάδες ABB (κινητήρες, IPCs, τροφοδοτικά, κινητήρες, καλώδια κ.λπ.) από τον τομέα της ηλεκτρονικής ελέγχου ρομπότων των παρακάτω σειρών:
• S2 / S3
• S4 / S4C / S4C+
• S4P / S4P+
• IRC5
Εκτός από τη χρήση εξαρτημάτων που έχουν εγκριθεί από τον κατασκευαστή ή τον νομοθέτη, δοκιμάζουμε τα γενικά επισκευασμένα χειριστήρια ABB και τα συστήματα ρομπότων ABB με αυθεντικά ρομπότ IRB ABB υπό συνθήκες που αντιστοιχούν στο πραγματικό σας εργασιακό περιβάλλον. Έτσι, μπορούμε να σας προσφέρουμε και εδώ 24 μήνες εγγύηση* για ολόκληρη τη μονάδα ABB.
Το Opium.PSD2™ είναι μια εφαρμογή προγραμματισμού διεπαφής πληρωμών (API) σχεδιασμένη για τράπεζες και άλλους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών που εξυπηρετούν λογαριασμούς (ASPSP) για να ξεκινήσουν τη στρατηγική τους για ανοιχτή τραπεζική και να συμμορφωθούν με την Οδηγία της ΕΕ 2015/2366: Οδηγία Υπηρεσιών Πληρωμών II (PSD2). Η πρακτική και οικονομικά αποδοτική API μας παρέχεται ως μια ασφαλής λύση «turn-key» και προσφέρεται ως διαδικασία επιχείρησης ως υπηρεσία. Το Opium.PSD2™ είναι μια API ανοιχτής τραπεζικής που ενσωματώνεται με την πλατφόρμα διαδικτυακής τραπεζικής σας, πλήρης με ισχυρή αυθεντικοποίηση πελατών πολλαπλών παραγόντων (SCA), πιστοποίηση eIDAS και διαπιστευμένη επαλήθευση TPP. Η λύση μας συμμορφώνεται με το πρότυπο Berlin-Group για APIs πληρωμών. Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να προσφέρετε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας μέσω μιας API ανοιχτής τραπεζικής.
▻ Συγχρονισμένος Κατάλογος Εξουσιοδότησης
▻ Ρομποτική Αυτοματοποίηση Διαδικασιών (RPA)
▻ Διαδικασία Επιχείρησης ως Υπηρεσία
▻ Πιστοποιητικά eIDAS
Η Evodak εξειδικεύεται στην ενοικίαση διαμερισμάτων γραφείων και κατοικιών στην Άγκυρα, προσφέροντας χώρους διαμονής που έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά για να βρείτε την άνεση του σπιτιού σας. 0312 2856005
Η εταιρεία μας προσφέρει στους επισκέπτες της εκλεκτές, υγιεινές και προσαρμοσμένες παροχές που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους. Έχει συνδυάσει την τουρκική οικογενειακή δομή, τις αξίες και τη φιλοξενία με την επαγγελματική της ταυτότητα. Παρέχουμε την άνεση του σπιτιού σε άτομα που διαμένουν εκτός Άγκυρας και ταξιδεύουν στην Άγκυρα για συγκεκριμένους λόγους, καθώς και σε υπαλλήλους εταιρειών.
Η ondeso OM μεταφέρει τις απαραίτητες πληροφορίες από τις αντίστοιχες τοποθεσίες σε μια κεντρική μονάδα, προκειμένου να μπορεί να διαχειρίζεται τη συνολική κατάσταση.
Η ondeso OM αποτελείται από τις εξής λειτουργίες:
- Διασυνοριακή επισκόπηση
- Παρακολούθηση αντικειμενικών δεικτών
- Λειτουργία ειδοποίησης σε περίπτωση υπέρβασης ή υποβάθμισης